Subject: Päring
From: "Jekaterina Belova" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Dec 2024 10:24:20 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Palun infot müra ja vibratsiooni mõtmise kohta ja mittemetaansete
lenduvate orgaaniliste ühendite heitkoguste testi kohta.

Me ehitasime uue Enefit 280-2 ja vajame analüüsi teostamist 2025. aasta
märtsis-aprillis..

Kas Teil on võimalus antud analüüsi teostada?
Palun esitage hinnapakkumine antud teenusele.

Kas saaksite esitada metoodika/protseduuri, et saaksime selle Enefitiga
kooskõlastada?

Lisa info:

Sound Pressure Level - ISO 3744

Overall vibration - EVS-ISO 2631-1

Local vibration - EVS-EN ISO 5349-2

Lugupidamisega,

JEKATERINA BELOVA

	 <https://axs.eu/>

HR Manager

email:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

	Axioma servisas UAB

phone: +37256202218

	Uus Tehase 12, Kohtla-Järve, Estonia

 <https://axs.eu/> www.axs.eu

 <https://www.facebook.com/axiomaservisas>

 <https://www.linkedin.com/company/axioma-servisas/>

 <https://www.youtube.com/@axiomaservisas>